King Of Songs
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

King Of Songs

Ahmed Ghareeb

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

كلمات امير الاحزان (مصطفى كامل)(ياخسارة الرحلة)

كاتب الموضوعرسالة
مصطفى كوكو
مشرف
مصطفى كوكو

كلمات امير الاحزان (مصطفى كامل)(ياخسارة الرحلة) Empty
مُساهمةموضوع: كلمات امير الاحزان (مصطفى كامل)(ياخسارة الرحلة)   كلمات امير الاحزان (مصطفى كامل)(ياخسارة الرحلة) Icon_minitimeالأحد أبريل 22, 2007 8:28 pm

يا خسارة الرحلة اللي خدتني واللي ندتني واللي يا ريتني مكنت مشتها رحلة ألمي رحلة ندمي رحلة جرح معاك أضتها يا خسارة الرحلة يا خسارة الرحلة يا خسارة الرحلة كنت شارب ويل وهمي نار وحزني وجرح ما يتلم انت جيت نستني جرحي اه عرفت ودقت وياك فرحي وابتدأ يرجع شبابي وابتدا الورد اللي كان دبلان وكان قرب يموت يصحى تاني والتقاك قلبي اللي عاش بجراح وراح يرسم خيوط الحلم تاني ده حرام عليك قلبي وحرام عليك حبي حرام عليك انسان حب ومبعش اللي خان أنا شوف ألم منك أنا دوق عزاب منك أشرب حنين مسموم وأرجع حزين مهموم طب ليه دنا كل كلمة حب طلعت من شفايفي بجد ليه شفت منك نار و أسوة مشفتهاش من حد سودت ليه الدنيا بعنيا وأنا كنت فاكر دنيتي تحلى يا خسارة الرحلة يا خسارة الرحلة يا خسارة الرحلة ألف ليل عيشين بجنة شوق وحب وكل يوم بتمنى انك انت تكون نصيبي ألف ليل وأنا أقول لقمري لالا والله والله محس بعمري الا وأنا ويا حبيبي كان مليش ويا الزمان أحلام ولاليه حبيب الا انت كان مليش نفس بهوى الأيام طول منا مش قريب منك انت أنا هان عليك قلبي أنا هان عليك حبي هانت عليك أيام كانوا مليانيين أحلام أنا ضيع وأنا بايدك أنا ضيع تمن ايدك وقادر تكون جلاد وناري بايديك تتأد طب ليه ليه
يا خسارة الرحلة

كلمات امير الاحزان (مصطفى كامل)(ياخسارة الرحلة)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-